Klacht Mac cosmetics: Meten met 2 maten

BlauwePassie#525

Mijn Klacht
Ik heb je en bestelling geplaatst bij Mac, ik heb een lippenstift besteld van 19,50 en prep en prime lippenstift die Je er bij kreeg als je bestelde, nu is hij bij mij geannuleerd en zeggen ze dat het niet kan, k zit in een groep met 102 duizend leden, daar hebben 100e meiden bij iedereen (heb ik bewijs van) die het zelfde besteld hebben werd het eerst geannuleerd en is het uit eindelijk toch verzonden, mijn zelfde bestelling is nadat ik gebeld heb over waarom het geannuleerd is echt geannuleerd, dus omdat ik gebeld heb wordt het bij iedereen verzonden en ik wordt gestraft, ik vindt dat als de Mac het naar andere stuurt hun het ook naar mij moeten sturen,

ik ben tevreden als ik mijn bestelling net als andere gewoon binnenkrijg, of gewoon mijn lippenstift waar ik voor betaald heb minimaal 1 prep en prime lippenstift die 0 euro was. Zodat ik net als alle andere gewoon mijn bestelling krijg

Wij vinden dat Mac cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mac cosmetics?