Klacht Mac cosmetics: Retourneren op eigen kosten?

Klachtnummer
# 19593
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 januari jl heb ik 2 produkten via de website van MAC Cosmetics besteld en betaald. Op 11 januari heb ik een mail gestuurd met de mededeling de bestelling te willen annuleren.
Op mijn mail van 11 januari heb ik nooit een reaktie gehad.
Vandaag, 17 januari, kreeg ik een pakket aangeboden. Dat bleek de bestelling van MAC Cosmetics van 9 januari te zijn. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld met de mededeling dat ik niet bereid ben om de retourkosten te betalen, daarbij mede refererend aan mijn mail met vraag om annulering van 11 januari (waar ik helaas nooit een reaktie op heb gehad). De mevrouw van de klantenservice heeft mij voor mijn gevoel niet geholpen. Ik heb geen oplossing aangereikt gekregen en moet vandaag zelf nog eens terug bellen. Mac claimt overigens een leveringstermijn van 2 a 4 werkdagen. De klantenservice zei dat 9 dagen ook helemaal niet veel is! Ik heb daarover een andere mening.

De oplossing

Ik zou het fair vinden als MAC de retourkosten vergoed. Ik verwacht een meer klantgerichte benadering van een merk als MAC Cosmetics.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mac cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mac cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen