Klacht Macroscope.net: betaald en niet geleverd

Klachtnummer
# 135667
Gebruiker
JJK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 20 oktober 2015 voor een verrekijker (als verjaardagscadeautje gedacht) € 29,90 betaald Maar er komt niks ofschoon de levering ook op 20. oktober door Metem technology per email is bevstigd. Waar wachten die dan op?

Er is niemand bereikbaar: alleen maar een gestoord bandje, dat alle medewerkers in gesprek zijn en ook op mijn email van 25 oktober 2015 naar de stand van zaken heb ik geen antwoord gekregen.

Ik wil mijn € 29,90 per omgaande terug omdat de verjaardag vandaag was. Nu heb ik de verrekijker ook niet meer nodig. Dat is in hoge mate onserieus wanneer een klant zo vervelend wordt behandeld en laat . om beleefd te blijven - niets goeds vermoeden. Erbij komt nog dat Metem op facebook onverdroten verdere reclame voor deze verrelijker maakt .

De oplossing

ik wil mijn geld per omgaande terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Macroscope.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties