Klacht Macroscope.net: monoculaire besteld en betaald maar nooit geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126882
Gebruiker
Steve
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 20 Augustus heb ik een Heider CD3 2e level zoom leger monoculaire besteld en betaald via i-deal en een bevestiging gekregen maar ik heb deze nooit gekregen.
Het heeft mij 29,90 euro gekost en zou dit artikel toch graag willen hebben.
Op E-mails krijg ik geen reactie van de volgende bedrijven.
www.macroscope.net is volgens mij hetzelfde bedrijf als Metem International B.V. en www.superzaklamp.nl en info@metem.eu en www.supertorch.com en www.heidertorch.com
Kabelweg 43, 1014 BA, Amsterdam - Nederland
macroscope.net Nieuwe bestelinformatie / 2015082029070
IBAN: NL90INGB0006080785
Omschrijving: 58635105 0050001983146443
Naam: MultiSafepay
macroscope.net betaling
Kenmerk: 20-08-2015 12:54 005000
1983146443

De oplossing

Een reactie van de leverancier met een gepaste oplossing anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Macroscope.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Steve
    Datum
    Na een 20 tal mailtjes en klachtenkompas ingeschakeld te hebben vandaag toch eindelijk 1 late reactie gekregen : =
    Hartelijk dank voor u bestelling.
    Uw bestelling is blijven hangen in ons systeem excuses voor het ongemak. De order wordt vandaag nog opgestuurd u zult het product morgen ontvangen.
    Met vriendelijke groet / Saygilarimla customerservice@metem.eu
    =
    Vandaag heb ik het product gelukkig toch nog ontvangen.
    Het is vrijwel onmogelijk om te communiceren met dit bedrijf.
  2. Auteur
    Steve
    Datum
    Aangezien er behoorlijk wat klachten meer zijn over dit bedrijf is mijn advies : doe géén zaken met Metem international, alias superzaklamp.nl, alias macroscope.net, alias supertorch.com allemaal hetzelfde bedrijf.
  3. Auteur
    Steve
    Datum
    communicatie vrijwel onmogelijk omdat er gewoonweg niet gereageerd wordt, ik was bang dat ik mijn geld kwijt zou zijn zonder geleverd product.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry