Klacht Madbid: Ik wordt aan het lijntje gehouden

Klachtnummer
# 260395
Gebruiker
W.F. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop gekocht en betaald op 20 03 2017, kan niet geleverd worden wordt een notebook, voor akkoord gemaild prima wordt gelijk verstuurd!
6 maal mail ge stuurt bericht en sorry in het Engels?.
5 maal contact in het Nederlands met telefoniste prima, maar er gebeurd niet.
4 maal belooft dat het parket verstuurd is en verzonden.
Telefoniste klacht verstuurd naar hooft kantoor in Londen, maar geen actie.
Ik geloof en vertrouw het niet meer.

De oplossing

Alsnog leveren met een schade vergoeding voor gelede ergernis.
Was een notebook van ruim737 Engelse ponden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Madbid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Madbid?