Klacht Made.com: Bedrijf hanteert geen geldige retourbeleid
Details
Klacht
Een lamp gekocht van 150 euro en deze heb ik geretourneerd. Nu moest ik 27euro retourkosten betalen. Wanneer ik een lamp van 149.99 euro had betaald dan was dat maar 17 euro geweest. Daarnaast geven ze zelf aan dat het niet alleen verzendingkosten zijn maar ook overige kosten. Ik heb zelf aangegeven dat ik het met Postnl wil versturen. Want dat kost maar 8.70 met verzekering. Maar dat mag ook niet want dan zou ik nog steeds 27 euro moeten betalen. Dit klopt gewoon niet en het gaat hier om een verdienmodel.Gewenste oplossing
In ieder geval niet mij bijna 20% van de aanschafwaarde laten betalen. En wanneer ik het zelf wil opsturen dit ook mag. 27 euro is namelijk geen geldig bedrag. En overige kosten mogen niet bij mij in rekening worden gebracht.
Gewenste oplossing
Dit is niet opgelost, uiteindelijk moest ik het alsnog betalenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.