Klacht Made.com: Bestelling niet ontvangen en bedrijf onbereikbaar.

Squito

Op 14 november heb ik bij Made.com een lamp besteld. Over de verzending meldt de website het volgende: "Binnen 3 werkdagen". Een toevoeging in een uitklapmenu verduidelijkt: "Verzending staat voor de termijn waarmee je bestelling naar onze bezorgpartner verstuurd wordt. Jouw bestelling zal dan enkele dagen later door onze bezorgpartners aan huis worden geleverd." Ik had mijn lamp dus in een week in huis moeten hebben. Dat is nu ruim 3 weken geleden geleden. Klantenservice is niet bereikbaar, noch per telefoon ("wegens onderbezetting op het moment inactief"), noch per chat ("Tijdelijk niet beschikbaar"), noch per e-mail ("Door een verhoogd volume aan e-mails kan het net iets langer duren voor uw vraag beantwoord zal worden"). Dit begint nogal frustrerend te worden.

Uiteraard wil ik mijn lamp zo snel mogelijk in huis hebben. Mocht dit niet lukken, dan wil ik de bestelling annuleren (maar ook dat kan niet, want het bedrijf is niet bereikbaar...).

Made.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Made.com?