Klacht Made.com: Bestelling niet ontvangen en bedrijf onbereikbaar.

Klachtnummer
# 283792
Gebruiker
Squito
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 november heb ik bij Made.com een lamp besteld. Over de verzending meldt de website het volgende: "Binnen 3 werkdagen". Een toevoeging in een uitklapmenu verduidelijkt: "Verzending staat voor de termijn waarmee je bestelling naar onze bezorgpartner verstuurd wordt. Jouw bestelling zal dan enkele dagen later door onze bezorgpartners aan huis worden geleverd." Ik had mijn lamp dus in een week in huis moeten hebben. Dat is nu ruim 3 weken geleden geleden. Klantenservice is niet bereikbaar, noch per telefoon ("wegens onderbezetting op het moment inactief"), noch per chat ("Tijdelijk niet beschikbaar"), noch per e-mail ("Door een verhoogd volume aan e-mails kan het net iets langer duren voor uw vraag beantwoord zal worden"). Dit begint nogal frustrerend te worden.

De oplossing

Uiteraard wil ik mijn lamp zo snel mogelijk in huis hebben. Mocht dit niet lukken, dan wil ik de bestelling annuleren (maar ook dat kan niet, want het bedrijf is niet bereikbaar...).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Made.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen