Klacht Made.com: Geen garantie dat product wordt geleverd en restitutie niet mogelijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 627909
Gebruiker
IsaMas
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bureau besteld via de Made.com online shop. Kreeg meteen een bevestigingsemail dat mijn bestelling binnen 7 dagen vanuit België zou worden gestuurd. Na 7 dagen heb ik met Klantenservice contact opgenomen en gevraagd om meer informatie. Men zei dat ze niet een snelle levering konden garanderen. Ik vroeg om mij geld terug.

Ik kreeg het volgende te horen: "Door recente veranderingen in de situatie van MADE.com kunnen we momenteel geen afleveringen, retouren accepteren, restituties aanbieden of bestellingen annuleren.
Onze klanten zijn enorm belangrijk voor ons en we beseffen dat dit teleurstellend is. "

Pas vandaag staat op hun website, dat Made.com geen bestellingen meer aanneemt.

Ik wil graag restitutie van mijn geld.

Gewenste oplossing

Ik will mijn geld terug, aub.
Geboden oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    IsaMas
    Datum
    Nog niet opgelost. Showroom in Amsterdam is nu voor goed dicht. Klantendienst geeft geen antwoord.
  2. Auteur
    IsaMas
    Datum
    Na 3 weken nog geen bericht van Made.com. Boeven!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen