Opgelost door Made.com: Geen reactie van Made.com na klacht kapotte tafelpoot.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 291343
Gebruiker
J.C.M. Diepens
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een tafel besteld bij Made.com. De tafel werd redelijk snel geleverd. Helaas is de poot kapot. We kunnen sindsdien geen contact meer krijgen met het bedrijf. Ze reageren niet op mail, en chatberichten via facebook. Ik heb helaas per ideal betaald omdat paypal een storing had. Dus ik mijn geld ook niet zomaar terughalen.

De oplossing

Of een nieuwe tafelpoot, of een nieuwe tafel of mijn geld terug zodat ik een nieuwe tafel kan kopen.

5 reacties

  1. Auteur
    J.C.M. Diepens
    Datum
    Ik zit nu te wachten op een nieuwe tafelpoot. Wel heeft Made.com 40 euro als korting teruggestuurd.
  2. Auteur
    J.C.M. Diepens
    Datum
    Ik heb nog niets gezien van made.com
  3. Auteur
    J.C.M. Diepens
    Datum
    Tafel wordt opgehaald. Wachten tot wij ons geld binnen hebben.
  4. Auteur
    J.C.M. Diepens
    Datum
    Ik wacht met sluiten tot ik mijn geld terug heb.
  5. Auteur
    J.C.M. Diepens
    Datum
    De tafel is terug en ik heb mijn geld terug. Ik ben tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C.M. Diepens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tafel gratis retour en geld terug. En dat is gebeurt. Prima oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen