Klacht Made.com: Levering bank blijft uit. Geen tot nauwelijks compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361249
Gebruiker
jitzes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december 2018 een bank gekocht. Bank niet geleverd door partner van Made.com. Bank is door bezorgpartner per ongeluk geretourneerd naar Made.Nu moet de bank op nieuw geproduceerd worden?! Over 3 maanden zouden we dan misschien een bank hebben. Veel met de klantenservice gesproken maar denkt mee en blijft denken in procedures en niet in mogelijkheden.

De oplossing

Graag de voor ons geproduceerde bank. Binnen een redelijke termijn. Voorrang in het productie proces dan wel het opsporen van de daadwerkelijke bank.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Made.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    jitzes
    Datum
    Nog steeds geen oplossing van Mande
  2. Auteur
    jitzes
    Datum
    Update, nog steeds geen klacht danwel oplossing van made

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jitzes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen