Klacht Made.com: Niet geldige retourkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 618927
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een lamp gekocht van 150 euro en deze wil ik nu retourneren. Nu moet ik 27euro retourkosten betalen. Wanneer ik een lamp van 149.99 euro had betaald dan was dat maar 17 euro geweest. Daarnaast geven ze zelf aan dat het niet alleen verzendingkosten zijn maar ook overige kosten. Ik heb zelf aangegeven dat ik het met Postnl wil versturen. Want dat kost maar 8.70 met verzekering. Maar dat mag ook niet want dan zou ik nog steeds 27 euro moeten betalen. Dit klopt gewoon niet en het gaat hier om een verdienmodel.

Gewenste oplossing

In ieder geval niet mij 18% van de aanschafwaarde laten betalen. En wanneer ik het zelf wil opsturen dit ook mag. 27 euro is namelijk geen geldig bedrag. En overige kosten mogen niet bij mij in rekening worden gebracht.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden, moesten nog steeds bijna 20 procent van het product betalen bij retour
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Datum
    nog steeds geen gehoor gehad en we moeten uiteindelijk 27 euro retourkosten betalen. Wat eigenlijk niet mag, maar als consument kan je niets.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen