Klacht Made.com: Nog geen reactie op retouraanvraag

Klachtnummer
# 287971
Gebruiker
KPeeters1992
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag een besteld product retourneren. Heb hiervoor al tweemaal een mail met retouraanvraag naar Made gestuurd. Daarnaast heb ik ook al ontelbare keren gebeld, maar nog geen enkele keer iemand aan de lijn gekregen. Ondertussen zitten wij hier nog steeds te wachten tot het product wordt opgehaald en we ons geld terug kunnen krijgen.

De oplossing

Dat Made met ons contact opneemt om te regelen wanneer het product wordt opgehaald, en ook meteen wordt afgesproken wanneer we ons geld terugkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Made.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Made.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen