Klacht Made.com: Van de al betaalde 2 lampen maar 1 geleverd gekregen

# 402089
Shena

Twee lampen besteld, maar 1 geleverd gekregen, nu alweer 3 weken geleden. Vooraf betaald aan de webshop van Made.com . Aangeven bij hun klantenservice dat ik maar 1 lamp ontvangen heb, zij blijven volhouden dat DHL hier terugkoppeling moet geven en zij eerst van hen bericht terug willen krijgen voordat ze iets ondernemen. Dit alles duurt ondertussen al 3 weken en ik heb meerdere malen bericht gestuurd om na te vragen of ze al iets hadden vernomen. Dit was niet het geval volgens hen. Het kostte ook steeds enkele
dagen voor ik bericht terug kreeg van de klantenservice van made. Ik heb hierna gevraagd om het terugstorten van mijn geld zodat ik de lamp opnieuw kan bestellen , ik wil namelijk de lampen naast elkaar boven de tafel hangen, wij hebben 2 lichtpunten boven ons kookeiland. Hierop antwoordden zij dat ze eerst van DHL bericht willen krijgen. Ook willen ze niet een nieuwe lamp opsturen. Ik ben zometeen een maand verder en krijg mijn bestelde waar dus nog steeds niet terwijl ik wel al lang betaald heb.

Ik wil op deze manier ofwel van de koop afzien en mijn geld terug gestort krijgen voor de niet geleverde lamp, ofwel (z.s.m) een nieuwe lamp opgestuurd krijgen . Wij wachten nu wel erg lang en het wekt daarnaast het gevoel op dat Made.com naast zeer klantontvriendelijk te zijn, mij niet gelooft en al zeker niet tegemoet zal willen komen. Ik heb recht op mijn bestelde waar, of op het geld dat ik al heb overgemaakt. Ik hoop dat ze spoedig met een passende oplossing komen!

Ofwel mijn geld voor 1 lamp terugstorten omdat ik van de webshop koop afzie, ofwel z.s.m een nieuwe lamp toesturen zodat we er eindelijk 2 hebben!

Made.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Shena
    Helaas nog geen enkele reactie vanuit Made.

Shena
Geen!! Ze bleven bij hun standpunt dat ik de lamp geleverd zou moeten hebben gekregen. Een heel fijn welles nietes verhaal met als uitkomst ik als klant de dupe , dubbel betaald voor dezelfde lamp. Zelf maar eenzelfde lamp opnieuw gekocht omdat we een set wilden en terugsturen allang niet meer mogelijk was. Had echt verwacht dat klachtenkompas zou intreden en hulp zou bieden maar er gebeurd helaas niets bij.

Ook een klacht indienen over Made.com?