Klacht Madurodam: Zeer teleurgesteld wat een mooi belevenis moest worden

sad Niet opgelost
Teleurstelling? Kleinzoon17

Op 17 januari waren wij in madurodam. Onze kleinzoon an 7 jaar had hier weken naar uitgekeken. Vooral de treinen en vliegtuigen. Om 10.40 waren we binnen en hij was heel enthousiast. Helaas om 11.00 viel in Den Haag uit. Groot was de teleurstelling bij onze kleinzoon want er werkte niks meer in het gehele park. Het was voor ons bestel een uitgave daar we van een aow moeten leven. Wij weten dat jullie er ook niks aan konden doen.
Maar is er niet iets dat we toch nog een keerkunnen gaanons budget laat helaas niet toe

Misschien vrij kaartjes voornoemde een keer te kunnen gaan met onze kleinzoon. We hadden de kaartjes gespaard bij optimel

Madurodam
    Het spijt ons dat uw bezoek van 17 augustus jl is tegengevallen. Zoals u weet, was er in de regio een grote stroomstoring die ook veel gevolgen had voor Madurodam. Zowel de attracties als alle bewegende onderdelen van de miniatuurstad en de treintjes deden het helaas niet. Gelukkig kon u nog wel de miniaturen bekijken.

Hoewel de oorzaak van de storing niet bij Madurodam lag, begrijpen wij dat het voor u een teleurstelling was om niet een volledig werkend park te kunnen bezoeken. Daarom zullen wij telefonisch contact met u opnemen om tot een oplossing te komen!

Teleurstelling? Kleinzoon17
Wordt opgebeld maar ben wel tevreden dat er toch een respons kwam. Hopen dat het tot een tevreden resultaat kom.

Ook een klacht indienen over Madurodam?