Klacht Magazijnopruiming.store: Geen geld ontvangen na retoursturen product

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 347765
Gebruiker
Citz27
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na retour sturen product geen geld terug ontvangen

De oplossing

Mijn geld terug gestort krijgen op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Magazijnopruiming.store
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, Bedankt voor je bericht. Wij verwerken de retouren op wekelijkse basis en zullen per mail op je terugkomen. Wanneer procedure gewoon goed is gevolgd zul je uiteraard gewoon het geld terug ontvangen.

    Linda
    Email Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Citz27
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Linda van Magazijnopruiming.store Bedankt voor je reactie. Graag zie ik dat ik reactie krijg op de meerdere mailtjes die ik jullie heb gestuurd hierover, dus ook over de juiste afhandeling van het retoursturen van het product. Er zijn nu al weer 3 weken overheen gegaan vanaf het moment dat jullie het product retour hebben ontvangen. Ook na meerdere mailtjes naar jullie heb ik tot vandaag niets ontvangen. Het retour storten van het geld zou binnen 14 dagen na ontvangst gebeuren en dat is tot op heden niet het geval.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Magazijnopruiming.store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen