Opgelost door Magimix Nederland bv: Lekkage

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109155
Gebruiker
Ewfoto
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na elk kopje koffie staat het opvangbakje volledig onder water. De hoeveelheid koffie die gezet wordt is prima, maar eenzelfde hoeveelheid water verdwijnt dus in de opvangbak. Machine us 3 maanden oud, dus nodzaak tot ontkalken lijkt er nog niet te zijn.

De oplossing

Als het een productiefout is: graag nieuwe machine

2 reacties

  1. Auteur
    Magimix Nederland bv
    Datum
    Geachte heer Walraven,Wat vervelend dat uw Inissia niet naar wens functioneert. Het klinkt inderdaad niet zoals het hoort. We raden u aan om hierover contact op te nemen met Nespresso, zij doen de after sales service voor de machines. Ze zijn te bereiken via 0800 022 23 20.We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Magimix Nederland
  2. Auteur
    Ewfoto
    Datum
    Doorverwezen naar after sales

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ewfoto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Magimix Nederland bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen