Opgelost door Magimix Nederland bv: MagiMix behuizing Le Duo Plus XL

Frans

De maat is nu echt vol. We hebben dit al 5 keer aangeboden voor hetzelfde probleem.
De moter trekt de behuizing kapot. Nu is het weer zover dus de 6e keer. Het onderdeel heeft het nu misschien 10 tot hooguit 15 keer uitgehouden. Het gaat weer scheuren. Dit is al vanaf het begin. Iederen weet dat je het apparaat niet anders inelkaar kunt zetten en zeker niet anders kunt gebruiken dan op een manier dus wij kunnen niets fout doen.
Ik heb persoonlijk het apparaat eens aangeboden maar daar wordt je ook niet wijzer van. Zeggen ze nog 'uit coulance' hebben we het gemaakt?????? Nu inmiddels weer 1 nieuw onderdeel verder weer kapot en dat in nog geen 2 1/2 maand verder.....
Nu wij willen dit apparaat niet meer terug. Dus MAGIMIX NEDERLAND geef toe dat het apparaat niet goed was bij de koop. En ontloop je verplichting dan ook niet wij hebben dit ook niet gedaan. Goed onderhoud en nooit gevallen af wat dan ook

Het vervangen van het gehele apparaat en wel hierom het is nooit goed geweest en het is al zo vaak terug gegaan. En mede ook hierom men heeft de bijenkorf gemeld dat wij het apparaat niet goed gebruiken? Dit apparaat kun je niet anders gebruiken anders werkt het niet???? De gehele geschiedenis ligt bij de bijenkorf.

Dus ontloop je verantwoordelijkheid niet.
Het is al zo vaak terug geweest in de garantie.

Frans
    Zaterdag klacht gemeld maandag door een medewerker gebeld met de mededeling dat het nooit zolang had mogen duren en dat ze dat betreurde. Ze hebben ons toegezegd dat we een nieuwe opgestuurd krijgen. Daar zijn wij dankbaar voor.
    Nu het hier is gemeld is het allemaal wel sneller gegaan en een betere afwerking. Daarvoor nogmaals dank.
    Het werkt

Frans

Ook een klacht indienen over Magimix Nederland bv?