Opgelost door Magimix Nederland bv: scheuren in zwarte handvat mengkom Magimix cuisine 4200XL

Sandra

Sinds enkele dagen twee scheuren in zwarte handvat mengkom.
De eerste grote scheur zit in het bovenste gedeelte , aan de deksel, zo'n 6 cm lang.
De tweede heb ik vandaag geconstateerd. deze zit aan het onderste handvat en is 2 cm. Niets raars mee gedaan, niet laten vallen!!!!
De machine heb ik nog geen twee jaar geleden gekocht. Helaas door verhuizing bon kwijt geraakt.
Gekocht in kookwinkel bij Van der Geer koken en tafelen te Leidschendam.
Ik hoop dat er toch wat aan te doen is want de machine werkt verder naar volle tevredenheid.
Heb sinds half jaar ook de Magimix blender. Gelukkig zit hier geen plastic kom op.

Is het zwarte onderdeel te vervangen? Eventueel de gehele kom vervangen.
(Het is wel zonde om de hele kom+ deksel te moeten vervangen.)

Magimix Nederland bv
    Beste mevrouw Ridderhof,
    Wat vervelend dat er scheuren in de handvatten zitten. Gelukkig kunnen deze onderdelen gemakkelijk vervangen worden.
    Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@magimix.nl met foto's van de scheuren en omdat u aangeeft dat u geen aankoopbon meer heeft, een afbeelding van een rekeningafschrift met de afschrijving.
    Als het binnen de garantie valt dan lossen wij dit uiteraard direct via de dealer met u op.

Vriendelijke groet,
    Magimix Nederland
    Sandra
    Magimix Nederland heeft zeer snel gereageerd. Alle onderdelen zijn vervangen zonder dat daar kosten voor in rekening zijn gebracht. Dit is zeer netjes, zeker gezien het feit dat ik geen garantiebewijs kon overleggen.
    Gisteren een nieuwe deksel en kom ontvangen.
    Hartelijk dank voor de geleverde service!

Sandra

Ook een klacht indienen over Magimix Nederland bv?