Klacht Magnetox.nl: Bestelde armband bij Magnetox.nl nog steeds niet ontvangen.

# 482001
Visscher

Op 6 september 2020 heb ik een armband besteld en betaald.
Op 24 september 2020 de bestelde armband nog steeds niet ontvangen en een mailtje gestuurd naar Magnetox.nl met de vraag wat de status is van mijn bestelling.
Ik kreeg een reactie van Celine Hoffman, een aan te klikken link, deze heb ik niet gebruikt, je weet tenslotte maar nooit..., op de Magnetox.nl pagina "Bestelling & levering" nogmaals geraadpleegd Er was iets fout gegaan met de bestelling en volgens de "Track uw bestelling" zou het onderweg zijn en de "nieuwe" levertijd zou tussen 21 sept. - 27 september 2020 zijn en mijn bestelling geleverd worden.

Als de armband 27 sept.'20 nog niet geleverd is wil ik het door mij betaalde aankoopbedrag terug.

Visscher
    Dit is de reactie en daarmee wordt
    mijn geduld op de proef gesteld...
    ”Uw zending bevindt zich momenteel nog steeds in het distributiecentrum van PostNL. Op basis van deze status verwachten wij dat de zending in de loop van deze dagen wordt bezorgd. Wij kunnen daarom geen exacte leverdatum geven, maar alleen een indicatie op basis van de huidige status.”
    En nee, nog niets ontvangen...
    Visscher
    Inmiddels 2 oktober en nog steeds niet mijn bestelling ontvangen.
    Ik heb aan Celine Hoffman via een mailbericht aan info@magnetox.nl laten weten dat mijn geduld op is en ik mijn geld teruggestort wil zien op mijn rekening.
    Magnetox.nl
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben onlangs het geld voor u teruggestort. Naar ons idee is dit de beste oplossing. Wij weten echter niet waar het telkens mis gaat en vinden dit erg vervelend. U zal het geld retour ontvangen op de betaalmethode waarmee u de bestelling heeft geplaatst. U dient daarmee rekening te houden met een verwerkingstijd van 1-3 werkdagen. Dit is per bank verschillend.

Mocht de bestelling nog binnenkomen, neem dan contact met ons op. Wij zijn dan genoodzaakt te kijken wat we met deze zending kunnen doen. Kunnen wij dit met u afspreken?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
    Team MAGNETOX

Visscher
Het aankoopbedrag zou op mijn rekening overgemaakt worden, maar ik heb nog steeds niets ontvangen! Dus deze klacht wordt nog niet gesloten! Bestel nooit in te nimmer bij dit “bedrijf”!

Ook een klacht indienen over Magnetox.nl?