Opgelost door Magnetox.nl: Bestelling niet aangekomen, wel aanmaningen van KLARNA

Barbara 1965

BESTELLING gedaan 14 april j.l
Armband, tot heden niets ontvangen!!
Mails gestuurd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar. 1x reactie gehad op mail dat armband vertraging opgelopen had en dat het zou goed komen!
Nee komt niet goed,
KLARNA STUURT ME NU AANMANING DAT IK ARMBAND MOET BETALEN MAAR IK BETAAL NIET TOT IK MIJN BESTELLING HEB....en anders regelt Magnetox maar dat mijn bestelling geannuleerd wordt en mijn betaling en aanmaning rechtgezet wordt bij KLARNA!!!!!! IK HEB NIET OM PROBLEMEN GEVRAAGD. ik wilde eindelijk iets voor de pijn na een zwaar ongeluk...pfhhh
Mvg Tiny Mirkes

Graag hulp waar is bestelling?, en hoe kom ik van mijn aanmaning en rekening af ...Ik heb niets ontvangen!!!!

Magnetox.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Barbara 1965
Magnetox heeft mij een alternatief geboden en daar ben ik zeer tevreden mee! Oorzaak ligt bij postnl en niet bij Magnetox hebben ze me verzekerd. Mvg

Ook een klacht indienen over Magnetox.nl?