Opgelost door Magnetox.nl: Bestelling nog niet geleverd.

content Opgelost
A.T. Vugt - Ten Zijthoff

Magnetox houdt me duidelijk aan het lijntje. Eerst werd me gezegd dat levertijd niet 1-4 dagen is omdat ik geen express zending had gekozen, maar deze keuze was er helemaal niet. Toen zei me me in mail dat men de verzendkosten van verzekerde verzending met track en trace binnen 1-3 dagen zou terugstorten vanwege het "misverstand" , dit is niet gebeurd. Na 12 dagen eindelijk een reactie op mails en daar wordt nu gesteld dat de verzendkosten pas na betaling worden teruggestort, terwijl ik uit ervering weet dat je dit gewoon ook via Klarna kan regelen en op die factuur de verzendkosten in mindering kunt brengen. Aangezien bestelling niet is geleverd vóór 17 april, wat wel stond bij een zogenaamde tracking pagine van de bestelling, werd me in mail gezegd dit aan Klarna te melden en dat zij dan verlenging van betaling moeten regelen. Ook rare gang van zaken aangezien Magnetox.nl de verzender is en zij dit zouden moeten regelen. Nu werd er gesteld in diezelfde mail dat de bestelling opnieuw wordt verzonden en deze zou volgens de tracking pagina dan nu tussen 17 en 23 april aan moeten komen. Heb ondertussen Klarna al op de hoogte gesteld en ook ACM Consuwijzer. Graag bestelling vóór 23 april ontvangen

Graag bestelling vóór 23 april ontvangen.

A.T. Vugt - Ten Zijthoff
    Vandaag is het 23 april. Nadat bestelling eerst tussen 9 en 17 april zou komen (bestelling is 2 april geplaatst, verzekerd met track en trace), zou nu de bestelling tussen 17 en 23 april komen. Staat er dan morgen tussen 23 april en 29 april? 2 Mei is het 30 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst.
    Magnetox.nl
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat het zo is gelopen. Ik heb het even voor u uitgezocht. De verzendkosten zijn al in mindering gebracht op de factuur bij Klarna. Verder hebben wij de vervaldatum van de factuur van Klarna uitgesteld en hebben wij met ons transportbedrijf PostNL een onderzoek opgestart om het probleem te onderzoeken. Wij hebben u onlangs ook een e-mail gestuurd met een uitgebreide onderbouwing / oplossing.

Wij bieden onze excuses aan en hopen dat u onze oplossing (zie e-mail) aanvaardt.

Met vriendelijke groeten,
    Team MAGNETOX
    A.T. Vugt - Ten Zijthoff
    Beste Magnetox, In de mail schrijft u dat de factuur komt te vervallen als er 1 mei nog niet is geleverd, maar bij Klarna heeft u de datum staan op 13 mei, dat is dus nog eens twee weken erbij en daarmee vervalt dan de factuur niet op 1 mei zoals u schrijft in de mail.
    A.T. Vugt - Ten Zijthoff
    Klacht is zeker nog niet opgelost. Tot op heden staat bezorging nog steeds tussen 17 en 23 april, nadat het eerder tussen 9 en 17 april zou zijn. Klarna is niet op de hoogte van datum van 1 mei waar Magnetox het over heeft in de mail en stelt juist dat Magnetox de datum heeft verlengd tot 13 mei. Ook legt Magnetox het probleem bij Postnl terwijl er geen bewijs is dat Postnl de verzending heeft ontvangen of heeft opgehaald. Als de bestelling inderdaad vóór 1 mei arriveert dan is dat prima, zo niet dan verwacht ik dat factuur compleet komt te vervallen 1 mei, aangezien dan de wettelijke termijn van binnen 30 dagen leveren niet is nagekomen. Als één van deze twee oplossingen inderdaad plaatsvinden 1 mei zal ik zeker aangeven dat het is opgelost, maar dat is het dus nu nog niet.
    A.T. Vugt - Ten Zijthoff
    Beste Magnetox, Tot op heden nog niks mogen ontvangen. Wel kreeg ik een mail van Magnetox dat de armband zeker vóór 1 mei zou worden bezorgd. Helemaal apart, aangezien ik twee ringen heb besteld. U schreef dat er onderzoek gedaan zou worden naar Postnl. , waar de bestelling zou zijn, maar tot op heden nog niks daarover gehoord. Als het bij Postnl zou zijn afgeleverd of door Postnl zou zijn opgehaald had ik daar sowieso een melding van gekregen. Daarnaast had ik besteld met verzekerd en een track en trace, nooit een track en trace ontvangen. U schreef in mail dat factuur zou vervallen per 1 mei, maar had bij Klarna juist datum verlengd naar 13 mei en Klarna wist er verder niks van. Het is erg jammer dat er blijkbaar een mail wordt gestuurd als een soort zoethouder en waarbij dan ook nog duidelijk wordt gemaakt dat de verlenging voor betalen factuur Klarna door Magnetox wordt betaald, alsof dat überhaupt door mij betaald had moeten worden. Aangezien Magnetox nu in zeker twee mails heeft aangegeven dat factuur komt ter vervallen als bestelling niet is gearriveerd vóór 1 mei, verwacht ik dus dat dit ook gebeurt 1 mei. het is vandaag 29 april, dus als bestelling vandaag of morgen niet arriveert verwacht ik bericht van Klarna dat factuur is komen te vervallen en de bestelling geannuleerd door Magnetox.
    Beste Magnetox,
    Vandaag 1 mei nog steeds de bestelling niet ontvangen en u schreef in mail "Mocht u voor 1 mei 2021 nog niets hebben ontvangen, dan storten wij het geld retour en mag u de ringen kosteloos houden. De factuur bij Klarna zal dan ongedaan worden gemaakt. Kunnen wij dit met u afspreken? " Dit is nog niet gebeurd en Klarna is ook nergens van op de hoogte gesteld door Magnetox. Graag zie ik dus dat u de aangedragen oplossing inderdaad dan uitvoert en zal ik zeker aangeven dat het is opgelost, maar dat is dus nog niet gebeurd.
    Magnetox.nl
    Beste mevrouw Vugt- ten Zijthoff,

Wij hebben u onlangs een bericht gestuurd per e-mail met daarin meer aanvullende informatie. Uit onderzoek blijkt dat wij tot de constatering zijn gekomen dat uw zending op 22 april 2021 om 11:16 is bezorgd (zie bijlage) door PostNL. Dit is ook uit het onderzoek van PostNL naar voren gekomen. In de e-mail hebben wij u aanvullende informatie gestuurd en ook het bewijs van aflevering.

Wij horen daarom graag uw reactie hierop en hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
    Team MAGNETOX
    Beste Magnetox,

Ik heb niks ontvangen, ook niet 22 april. Ik zou een track en trace code krijgen als het verzonden zou worden, nooit ontvangen en verzekerde verzending. Ook vreemd is dat mijn naam op die verzending ontbreekt. Ik heb bij Postnl. een onderzoek aangevraagd als ontvanger, omdat ik echt niks heb ontvangen en ook geen briefje dat het ergens anders is bezorgd. Dit is het eerste namelijk wat ik zie van dit en ik krijg ook altijd bericht van Postnl. als er post of pakket onderweg is naar dit adres. Dus als u ook erachteraan wil gaan wat er mis is gegaan en ook waarom mijn naam niet eens op pakket staat? Ik heb in ieder geval nog steeds niks ontvangen. Met vriendelijke groet, Anouk van Vugt
    A.T. Vugt - Ten Zijthoff
    Als u bij internationale post kijkt en bij Luxemburgse post zie u dat het nog in Amsterdam zou moeten zijn. Ik weet niet wat er fout is gegaan bij Postnl. Ik krijg altijd bericht van elk poststuk, pakket, brief, die onderweg is naar dit adres en dat is ook niet het geval met dit pakket. Wat ik kan zien is dat de verwachting is dat pakket wordt bezorgd tussen 28 april en 5 mei. Ik begrijp niet hoe het kan zijn dat pakket hier bezorgd zou zijn. Postnl. stelt ook een onderzoek in naar dit.

A.T. Vugt - Ten Zijthoff

Ook een klacht indienen over Magnetox.nl?