Klacht Magnum Cars: Koop nooit je auto bij Magnum cars roosendaal!!!!!

J.p.m. Van oosterhout

3 weken geleden een auto gekocht bij Magnum cars. 3 weken later naar de garage gekunnen en er is voor een paar duizend euro mis met de auto. Allemaal mooie praatjes van de verkoper te horen gekregen waardoor we het vertrouwen kregen maar het waren allemaal leugens. Hij heeft ons met een onveilige, zelfs gevaarlijke auto weg laten gaan. Dat ze dit überhaupt over hun hart verkrijgen zo'n auto te verkopen aan een gezin met 2 kleine kinderen. Een auto voor dat bedrag en dan is er uiteindelijk zoveel mis mee. Hun opgebeld en ze zeggen met iets andere woorden; jammer dan wij hebben ons geld. Echt absurd dat er zulke zieke mensen bestaan!

Wij willen dat ze de auto terug nemen. Of de reparatie kosten betalen. Het zijn dingen geweest die ze geweten hebben want ze hebben er onwijs hard over gelogen. We hebben zwart op wit dat een dealer die verstand heeft van verkopen van auto's deze dingen hadden moeten weten

Wij vinden dat Magnum Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Magnum Cars?