Klacht Mahuko Financieringen BV: Einde minnelijke regeling 1 jaar na einde pas doorgegeven aan BKR

Kees

Ik ben in Maart 2012 uit de minnelijke schuldregeling gekomen. Andere schuldeisers hebben keurig zoals met de mijn schuldconsulente van de gemeente afgesproken dit gemeld aan de BKR. Wat Mahuko Financieringen betreft is mijn schuldconsulente 1 jaar bezig geweest om Mahuko zover te krijgen. Ik het overkoepelend orgaan NVVK gemaild en die konden niets voor mij doen terwijl er toch aan het beginsel ook een overeenkomst is geweest met Mahuko. De gevolgen in deze zijn dat je helemaal niets kan wat betreft financiering omdat je volgens de onterechte late afmelding van Mahuko nog maar 1 jaar uit de minnelijke schuldregeling terwijl we daadwerkelijk al 2 jaar uit de regeling zijn.

Ik vindt het niet meer dan terecht dat Mahuko de afmelding bij het BKR aan laat passen naar 1 jaar eerder 05-04-2012 nu staat er 05-04-2013.

Wij vinden dat Mahuko Financieringen BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!