Klacht Mailise.com: Ondanks uitschrijven, blijf ik elke dag mail ontvangen van Mailise

S Mooijen

Op advies van Klachtenkompas via de website van Mailise uitgeschreven voor mail (lees SPAM) waarvoor ik me nooit heb aangemeld overigens. Ondanks bevestiging van Mailise dat ik uitgeschreven ben en geen mail meer zal ontvangen, sturen ze doodleuk de volgende dag weer mail onder een andere afzender. Dit gebeurt elke dag onder een andere naam omdat het adres door mij geblokkeerd wordt en ze dan weer een nieuwe afzender verzinnen om maar door te kunnen blijven gaan. Deze mensen zijn hardleers. Het zijn gewoon criminelen. Blijven blokkeren dus, elke dag weer. Misschien is het verstandig om een nieuw emailadres te nemen?

Ik hoop dat de overheid eens iets gaat doen aan dat gespuis in dat criminele broeinest.

Wij vinden dat Mailise.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mailise.com?