Klacht MainPlus : Klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 469372
Gebruiker
Lekkage
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klantonvriendelijk,
Beloftes niet nakomen,
Communicatie is ver te zoeken,
Onduidelijk.

Gewenste oplossing

Afspraken nakomen,
Duidelijker,
Klantvriendelijker.

1 reactie

  1. Auteur
    Main Plus
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Smith,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact gehad met uw schadebehandelaar binnen MainPlus Schadeherstel. Wij gaan ons best doen om uw schade zo snel mogelijk te herstellen naar alle tevredenheid van u.

    Mijn collega heeft vandaag de parketteur ingeschakeld, zij zullen maandag (17-08) contact met u opnemen.

    Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: 088 - 011 70 70.

    Met vriendelijke groet,
    MainPlus Schadeherstel

Ook een klacht indienen over MainPlus ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen