Klacht MainPlus : Slechte communicatie en geen of langzame progressie.

Lekkage

Een gesprongen koudwater leiding. Helaas zit deze waterleiding achter de muur. Inmiddels is de lekdetecie geweest (na 2 weken wachten). Die constateert de lekkage. Vervolgens een week later komt de loodgieter. De loodgieter kan de lekkage niet vinden en zegt dat de lekkage niet op de aangewezen plek zit. De loodgieter heeft nu nog maar 1 optie en dat is de hele muur/vloer er uit slopen. De bank (abn amro) waar ik mijn opstal verzekering heb lopen stemt hier niet mee in en wil eerst weer een lekdetecie. De eerst volgende lekdetecie kan pas over 3 weken dus tot die tijd zit ik zonder water. Ik ben het daar niet mee eens natuurlijk en heb mainplus en de abn amro weer gebeld en aangeven dat ik het hier niet mee eens ben. Ik wordt constant afgescheept met dat ze me terugbellen en dat er snel een oplossing komt maar tot nu toe is er nog steeds niks opgelost. Ik zit inmiddels al 3 weken te wachten en te bellen tot mijn lekkage wordt opgelost.

Dit hele probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

Main Plus
    Geachte meneer/mevrouw Fillet,

Onze excuses dat uw schade zo lang duurt.

De eerst mogelijk datum voor een lekdetectie is dinsdag 4 augustus. Momenteel zijn wij bezig om te kijken of er deze week nog een lekdetectie kan worden uitgevoerd. Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen om u op de hoogte te stellen over de lekdetectie!

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Nelie MainPlus Schadeherstel

Ook een klacht indienen over MainPlus ?