Klacht MainPlus : slechte service en communicatie

Eerlijk zaken doen

Main Plus zou voor ons de riool lekkage oplossen. Ik heb meer dan 10 x gebeld en elke keer krijg ik de belofte dat ik wordt terug gebeld om een afspraak te maken. Tot nu toe nog steeds niet gelukt en we zitten nog steeds met stankoverlast. Ik vind dit bedrijf erg slordig en onnauwkeurig te werk gaan. Ik ga ook een klacht indienen bij Interpolis. Ze doen hier zogenaamd vastgoedbeheer voor maar deze is op dit moment ver te zoeken. Echt te gek voor woorden

Een hele snelle oplossing maar dat zullen ze wel weer `beloven`...
De beloofde 'korte lijnen' van Mainplus zijn nog matig in dit proces zichtbaar.Er is inmiddels een poging gedaan om het riool te herstellen maar nog steeds niemand die vervolgstappen onderneemt, de onderaannemer niet en ook Mainplus niet !. Inmiddels al weer contact gezocht......tot nu toe geen resultaat.

Main Plus
    Inmiddels is de ontevredenheid tussen dhr. Tempelaars en MainPlus besproken en opgehelderd met excuses voor het geleden ongemak. De lekkage wordt verder opgelost en voert MainPlus adequaat de regie op de uitvoering hiervan.
    Eerlijk zaken doen
    Excuses zijn inderdaad gemaakt alleen is er opnieuw een ander bedrijf voorgesteld die volgens afspraak mij vanmiddag nog zou bellen om een afspraak in te plannen. Deze afspraak is helaas andermaal niet nagekomen!
    Main Plus
    Geachte heer Tempelaar, erg spijtig dat u dit wederom heeft moeten ervaren. Inmiddels hebben wij onze herstelpartner hierop aangesproken en zal uw schade met hoge prioriteit worden behandeld. Mochten er nog zaken spelen rondom de afhandeling van uw schade of u heeft vragen, dan kunt u hierover rechtstreeks contact met ons opnemen.
    Eerlijk zaken doen
    Helaas blijf ik graag hier toch reageren tot een en ander is opgelost. Vandaag ben ik inderdaad gebeld door de nieuwe aannemer met de boodschap dat de loodgieter mij vanmiddag zou bellen voor het maken van een afspraak. Dit is wederom niet gebeurd tot op dit moment 18:08
    Main Plus
    Na 4 januari hebben wij meerdere malen contact met u gehad. De communicatielijnen zijn inmiddels kort met elkaar. Zoals besproken volgen wij nauwgezet de afhandeling van de schade door onze herstelpartner.

Ook een klacht indienen over MainPlus ?