Klacht MainPlus : slechte service en communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287180
Gebruiker
Eerlijk zaken doen
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Main Plus zou voor ons de riool lekkage oplossen. Ik heb meer dan 10 x gebeld en elke keer krijg ik de belofte dat ik wordt terug gebeld om een afspraak te maken. Tot nu toe nog steeds niet gelukt en we zitten nog steeds met stankoverlast. Ik vind dit bedrijf erg slordig en onnauwkeurig te werk gaan. Ik ga ook een klacht indienen bij Interpolis. Ze doen hier zogenaamd vastgoedbeheer voor maar deze is op dit moment ver te zoeken. Echt te gek voor woorden

Gewenste oplossing

Een hele snelle oplossing maar dat zullen ze wel weer `beloven`...
Geboden oplossing
De beloofde 'korte lijnen' van Mainplus zijn nog matig in dit proces zichtbaar.Er is inmiddels een poging gedaan om het riool te herstellen maar nog steeds niemand die vervolgstappen onderneemt, de onderaannemer niet en ook Mainplus niet !. Inmiddels al weer contact gezocht......tot nu toe geen resultaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Main Plus
    Datum
    Inmiddels is de ontevredenheid tussen dhr. Tempelaars en MainPlus besproken en opgehelderd met excuses voor het geleden ongemak. De lekkage wordt verder opgelost en voert MainPlus adequaat de regie op de uitvoering hiervan.
  2. Auteur
    Eerlijk zaken doen
    Datum
    Excuses zijn inderdaad gemaakt alleen is er opnieuw een ander bedrijf voorgesteld die volgens afspraak mij vanmiddag nog zou bellen om een afspraak in te plannen. Deze afspraak is helaas andermaal niet nagekomen!
  3. Auteur
    Main Plus
    Datum
    Geachte heer Tempelaar, erg spijtig dat u dit wederom heeft moeten ervaren. Inmiddels hebben wij onze herstelpartner hierop aangesproken en zal uw schade met hoge prioriteit worden behandeld. Mochten er nog zaken spelen rondom de afhandeling van uw schade of u heeft vragen, dan kunt u hierover rechtstreeks contact met ons opnemen.
  4. Auteur
    Eerlijk zaken doen
    Datum
    Helaas blijf ik graag hier toch reageren tot een en ander is opgelost. Vandaag ben ik inderdaad gebeld door de nieuwe aannemer met de boodschap dat de loodgieter mij vanmiddag zou bellen voor het maken van een afspraak. Dit is wederom niet gebeurd tot op dit moment 18:08
  5. Auteur
    Main Plus
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Na 4 januari hebben wij meerdere malen contact met u gehad. De communicatielijnen zijn inmiddels kort met elkaar. Zoals besproken volgen wij nauwgezet de afhandeling van de schade door onze herstelpartner.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MainPlus ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen