Klacht MainPlus : Worden niet terug gebeld en wachten nog op de offerte voor schilderwerk gang en vochtmeting rapport.

# 502049
VB

Op 21-09-2020 schade gemeld door nationale nederlanden bij Main plus.

We hebben twee keer gebeld en zouden worden terug gebeld door onze schade behandelaar over meerdere vragen moet nu nog steeds worden terug gebeld.

Nu bijna 3 maanden verder nog niet klaar, lekkage badkamer eindelijk door een goed bedrijf de badkamer opnieuw betegeld.
Maar nog niks bekend over het plafond in de badkamer.

Onze vragen zo snel mogelijk beantwoorden en ons de offerte van het schilderwerk sturen en het vochtmeting verslag door sturen.

Zo snel mogelijk de plafond badkamer vervangen.
Dit ook zo snel mogelijk terug koppelen naar de nationale nederlanden zodat wij zelf een goed bedrijf in kunnen schakelen om dit op te lossen.

Main Plus
    Geachte heer/mevrouw Van Brink,

Spijtig om te vernemen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ik ben in overleg met uw verzekeraar hoe we de schade afhandeling naar tevredenheid kunnen afwikkelen. We nemen morgen contact met u op hierover.

Vriendelijke groet,
    MainPlus Schadeherstel
    Main Plus
    Geachte heer Van Brink,

We hebben net telefonisch met elkaar gesproken. Hiermee zijn uw vragen naar tevredenheid beantwoord, heeft u aangegeven. Uw verzekeraar Nationale Nederlanden handelt de overige zaken verder met u af. Zoals afgesproken ontvangt u van ons een bevestiging van de afronding van de schade door MainPlus Schadeherstel.

MainPlus Schadeherstel

Ook een klacht indienen over MainPlus ?