Klacht Mainport Hotel: Geen 5 sterren waard.

Klachtnummer
# 543650
Gebruiker
Consumentttt2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ons verblijf in dit hotel viel zwaar tegen.
De kamer was niet heel schoon, er lagen haren en stof.
Op de website staat dat de faciliteiten gewoon open zijn, het zwembad tot 2130 en de spa tot 2330.
Eenmaal aangekomem stonden wij voor een dichte deur van het zwembad met een briefje dat er gereserveerd dient te worden. Nou zo gezegd zo gedaan alleen klopten de tijden niet. De spa was ook maar tot half 10 open. Dit hoort toch gewoon op de website te staan? Mensen gaan naar een hotel ook voor de faciliteiten. Ik had op zijn minst voor het boeken een waarschuwing willen krijgen dat er gereserveerd dient te worden, dat de tijden aangepast zijn en dat er geen wellness behandelingen zijn!

De eerste teleurstelling was het "feestelijke pakket"
12euro voor 5 ballonnetjes.

Als kers op de taart moesten wij bij het uitchecken wachten tot de kamer gecontroleerd was voor wij onze borg terug kregen! Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zeker niet bij een 5 sterren hotel.

Dit was de laatste keer dat wij naar mainport hotel gaan en wij raden dit hotel ook sterk af bij onze kennissen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het hotel met een passende compensatie komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mainport Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mainport Hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen