Klacht MAISON DUBOIS: Bedrijf behandelt onze klacht over levering slechte kwaliteit niet

Klachtnummer
# 27981
Gebruiker
DE VRIES
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze vakantie kochten we voor dochter van 4 jr. in een Aigle-store in Limoge-Frankrijk regenlaarzen van het Franse merk Aigle. Binnen korte tijd werd het rubber van de laarzen vlekkerig en zagen de laarzen er 'verkalkt' uit, nadat ze amper 2 a 3 keer waren gedragen. Toen foto gestuurd. Hun vertegenwoordiger in NL vroeg of we de laarzen wilden opsturen. Daarna hoorden we lange tijd niets. Opnieuw heb ik gemaild, toen kreeg ik de vraag waar ze waren gekocht (had ik al in eerste mail gemeld). Toen gingen er weer weken voor bij. Daarna opnieuw moeten informeren naar de voortgang. Contactpersoon in NL meldt dan dat winkel in Limoge een outlet was zonder garantie op artikelen. Waarna ik de laarzen na bijna 4 maanden(!) weer teruggestuurd kreeg. Inmiddels bijna te klein..! Zonde van deze prijzige laarzen. Op mijn bezwaarmails wordt niet gereageerd.
Ik bestrijd dat deze winkel -destijds- een outlet was. ALS dit al een outlet-winkel was, dan werd dit niet in de winkel gecommuniceerd.

De oplossing

Ik wil graag nieuwe laarzen in een maat groter. Deze oude laarzen waren kwalittatief niet in orde en zijn door langdurige 'klachtenbehandeling' nauwelijks gedragen en nu bijna te klein.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MAISON DUBOIS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MAISON DUBOIS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen