Klacht Maison Mansion: Maison Mansion levert betaalde produkt niet en lapt terugbetalingsverplichting aan zijn laars.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253152
Gebruiker
G. Romgens
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Bij Maison Mansion op de Webshop een product besteld en betaald inclusief verzendkosten. Bedrijf beweert dat het pakket drie keer is aangeboden maar dat niemand thuis was en door mij geweigerd is. Het pakket zou hierop weer retour naar afzender zijn gegaan hetgeen door Maison Mansion is bevestigd. Dit alles heeft zich afgespeeld binnen een termijn van 9 dagen namelijk tussen 12 december 2006 en 21 december 2016.
Ik heb persoonlijk geen contact gehad met de bezorger en kan dus ook niet geweigerd hebben. Bezorgers laten doorgaans een bericht achter als niemand thuis is en dat ik heb ik geen enkele keer in mijn brievenbus aangetroffen. Het verhaal van Maison Mansion is feitelijk niet juist. Ik heb op 23 december (11 dagen na bestelling) per mail verzocht om het door mij betaalde bedrag (minus leveringskosten) te restitueren aangezien het pakket weer retour was bij Maison Mansion en zij niet bereid waren het opnieuw te versturen zonder een extra betaling voor bestelkosten.
Maison Mansion stelt dat zij het bedrag niet hoeven terug te betalen hetgeen echter wettelijk wel verplicht is want ik heb hun product nooit gekregen en bovendien is binnen de termijn van 14 dagen hun pakket weer retour.

De oplossing

Terugbetaling van het door mij betaalde bedrag voor het niet geleverde produkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maison Mansion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Romgens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maison Mansion neemt niet eens de moeite om contact op te nemen, laat staan om het probleem op te lossen. Dus mijn advies is om uiterst voorzichtig te zijn met dit bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Maison Mansion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen