Klacht Maisons du Monde: Levering van 2 artikelen (kastje en stoel) waarbij de stoel nog steeds niet is geleverd

Klachtnummer
# 347196
Gebruiker
Klok3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan van 2 meubels (kastje en stoel). De kast is geleverd maar de transporteur gaf aan dat de stoel door Maisons du Monde uit de levering was gehaald. Dat kan natuurlijk en daar zal een reden voor zijn geweest.
Nu wordt echter de stoel niet nageleverd en mailen (3 weken geleden) levert geen reactie en ook het bellen levert terugbel beloftes op maar die worden niet nagekomen.

De oplossing

De stoel zsm naleveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maisons du Monde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maisons du Monde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen