Klacht Maisons du Monde: Maisons du Monde en AB Custom beweren een besteld product te leveren, maar doen dat niet.

Klachtnummer
# 452177
Gebruiker
PPL van Kalmthout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 april 2020 bestelde en betaalde ik online bij Maisons du Monde een slaapbankje van € 299 voor mijn vakantiehuisje. Omdat ik slechts één adres kon opgeven, gaf ik als leveringsadres het adres van mijn vakantiehuisje op. Per mail werd mij gemeld dat de transporteur, AB Custom, de bestelling vanaf 11 mei 2020 zou leveren en dat tevoren met mij contact zou worden opgenomen om dag en tijd af te spreken. Vervolgens hoorde ik niets, maar kreeg ik op 15 mei 2020 een mail van AB Custom dat het bankje op 8 mei was geleverd. Ik was op het leveringsmoment thuis en dus niet bij mijn vakantiehuisje. Toen ik er ging kijken was daar niets te vinden. Ook bij de receptie van het vakantiepark waarop mijn vakantiehuisje zich bevindt, wist men van niets. Sindsdien probeer ik zonder succes contact te krijgen met Maisons du Monde en AB Custom. Mails worden niet beantwoord. Telefonisch zijn beide bedrijven onbereikbaar.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug: € 338 (slaapbank van €299 en € 39 leveringskosten)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maisons du Monde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maisons du Monde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen