Klacht Maisonsdumonde.com: Geen service aan gedupeerde klanten

Klachtnummer
# 432247
Gebruiker
Gebruiker1554015769
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tot 2x een beschadigd kamerscherm houtenlijst in stukken geleverd. Gisteren 26/3 stond TNT voor de deur. Ik had geen retourlabels ontvangen. Gebeld met klantenservice terwijl postbezorger stond te wachten ( erg aardig). Medewerker klantenservice wil in discussie gaan met de postbezorger omdat zij in twijfel trekt dat hij een opdracht heeft gehad. Want er is al 3 dagen geen transport meer in Ned ivm Covid-19. Zij vraagt de postbezorger aan de telefoon. Schijnbaar ontbreekt het besef van social distancing ivm Corona (Covid-19). Ik krijg mijn geld ook niet zolang de 2 beschadigde kamerschermen retour zijn. Ik ben fors gedupeerd als klant. Heb 2x een fors beschadigd artikel ontvangen. Heb 2 grote dozen van 2 m nu in huis en krijg mijn geld niet retour zolang er geen transport is ivm Covid. Niemand weet hoe lang dit gaat duren. Ik ben nog steeds niet gebeld door de teammanager.

Gewenste oplossing

In elk geval zo snel als mogelijk mijn geld terug storten en ik wil de grote dozen kwijt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maisonsdumonde.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maisonsdumonde.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen