Klacht Maisonsdumonde.com: Spiegels bij ontvangst gebroken en gescheurd

Klachtnummer
# 528089
Gebruiker
PietjePrecies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag, ruim binnen 72 uur na ontvangst het volgende naar Maisons du Monde gestuurd, maar geen ontvangstbevestiging ontvangen van het indienen van mijn klacht (tweede teleurstelling na beschadigd product bij ontvangst):

Geachte heer, mevrouw,


Vanaf het moment van bestellen konden wij onze spiegels volgen, helemaal vanuit Marseille, via Parijs naar Nederland. Prachtig! Vol verwachting klopte ons hart. En toen stond daar gisteren de bezorger van DPD voor de deur met het pakket. Wat een teleurstelling toen we het gisteravond na een dag hard werken openden! Alle drie de spiegels beschadigd! Een grote barst in de grootste van de drie, de twee kleinere langs de lijst beschadigd en gescheurd. Dit had volgens mij voorkomen kunnen worden, wanneer er een harde plaat van bijvoorbeeld triplex achter was gedaan ter versteviging. Daar waar de drie spiegels elkaar raakten zitten de beschadigingen en de doos waarin ze zaten was ietwat gevouwen. Echt ontzettend zonde! Uiteraard kunnen we de beschadigde spiegels niet terugsturen, dus wil ik mijn geld terug. Graag hoor ik hoe dit kan worden afgehandeld.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maisonsdumonde.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maisonsdumonde.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen