Klacht Make-up studio: Niet ontvangen bestelling

Klachtnummer
# 383811
Gebruiker
Sjemus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 augustus 2019 heb ik een bestelling geplaatst met het bestelnummer 2019574. Op de website staat dat alles wat besteld en betaald is op vrijdag, zaterdag of zondag op dinsdag geleverd wordt. We zijn inmiddels 10 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen.
Ik heb al twee keer een verzoek gedaan voor contact via het contactformulier, maar hier komt totaal geen reactie op. Er is geen contact mogelijk.
Ik heb de bevestiging van bestelling en betaling wel in de mail ontvangen. Daarnaast is de bestelling in mijn profiel op de site wel inzichtelijk.

De oplossing

Het product leveren of een terugbetaling van de betaling. Graag wel met verklaring van de situatie en excuses voor het niet reageren op contactverzoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Make-up studio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Make-up studio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen