Opgelost door Makefashionenaccessoires.com: Geen geld terug

content Opgelost
Jessica Van der Veen

Toen ik schoenen bij hun had besteld en het achteraf bleek dat de leertijd langer zou duren had ik de bestelling bij hun geannuleerd, hier had ik via WhatsApp contact over gehad met hun.
Uiteindelijk kreeg ik als nog een pakket van hun binnen en om hem te gaan retouren maakte ik het pakket open voor de gegevens. Het bleken ook nog totaal andere schoenen te zijn, maar goed dezelfde dag heb ik ze nog retour gestuurd. Uiteraard heb ik hiervan de track and tracé nog bewaard.
Donderdag 20 februari is het pakket bij hun geleverd. Je krijgt dan vaak van het bedrijf een bevestiging van ontvangst en omdat ik die van hun niet kreeg probeerde ik contact met hun op te nemen alleen lukt dat totaal niet. Inmiddels heb ik alle contact punten geprobeerd maar tevergeefs.
Ik hoop dat het jullie wel gaat lukken want ik zou graag het bedrag terug willen ontvangen.
De schoenen waren €38,95
Verzendkosten €7,25
Totaal €46,20

Ik zou graag mijn geld terug willen!

Makefashionenaccessoires.com
    Hallo Jessica!

Heel vervelend inderdaad, helaas is er een fout gemaakt in ons systeem en ik begrijp ook niet helemaal hoe dit is gekomen, excuses daarvoor. We zullen uiteraard het bedrag + de gemaakte kosten retourneren.

Fijne dag.
    Groetjes Marijke

Jessica Van der Veen

Ook een klacht indienen over Makefashionenaccessoires.com?