Klacht MakeupActie.nl: betalen zonder dat je heb besteld

rochin

Ik heb via facebook een eyeliner gezien die je bij make up actie site voor maa €1,- mag uitproberen . Vervolgens krijg ik na paar weken een blush thuisgestuurd en €6,- van mijn rekening afgeschreven terwijl ik eenmalig eye liner besteld heb.
Hier over heb ik gelijk contact via de mail opgenomen. Ik zou dan binmen 2 werkdagen antwoord krijgen.intussen week verder zonder reactie.
Nu krijg ik een mail waarin ze aangeven dat er €7.50 administratie kosten zijn gekomen en als ik nog niet op tijd betaal incassokosten van €40,- bij komt.
Ik vindt dit onterecht en misleidend.

Ik wil jullie waarschuwen voordat je wat bij hun besteld ziet je aan andere producten vast zonder dat je daar een bericht van krijgt.

Dat noem ik mensen bedonderen
Oppassen met wat je dus besteld!

Ik wil niets meer ontvanen en ga het bedrag niet betalen omdat ik netjes gelijk contact hierover nam maar hele late reactie krijg met hoge rekening

MakeupActie.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over MakeupActie.nl?