Klacht MakeupActie.nl: Niet gratis proberen, maar ongevraagd abonnement

StopDeOplichters

PAS OP! "Gratis proberen" is een abonnement. Hun echte bedrijfsnaam is Luxury Supply, maar ze gebruiken ook Beebee en Supertamp.

Vul hier NIET je rekeningnummer bij in!

Opzeggen blijkt een opzegtermijn te hebben! Dus ze claimen 2 maanden betalen, voor 1x gratis proberen.

In strijd met alle regels, maar ze blijven zeuren over het geld dat ze van je willen. "jammer dat je het niet begrepen hebt" zeggen ze dan.

Trap hier niet in!

Ophoudt met deze illegale praktijken en stopt met onterechte aanmaningen

MakeupActie.nl
    Beste E. Jes,

Wat vervelend om te lezen dat je zo een vervelende situatie hebt bij Make-up Actie. Make-up Actie is een membership wat je op verschillende manieren kunt terug vinden op onze website. Zowel op de website als in de mail die je ontvangt na aanmelding kun je zien dat je het eerste product gratis kunt uitproberen en je proefperiode gaat van start.

Ben jij in je proefperiode niet tevreden? Geen probleem, geen verplichtingen. Je kunt het membership dan per direct opzeggen in je account. Zien we geen opzegging dan gaan we ervan uit dat je het leuk vindt om maandelijks een make-up product thuis te ontvangen. Wanneer je in je actieve membership opzegt, hanteren we een maand opzeg termijn. Ik begrijp dat dit momenteel de situatie is en daarom willen we verder met je mee kijken.

Stuur even een mail naar hello-nl@makeupactie.com en dan kijken we opnieuw met je mee.

Team Make-up Actie
    StopDeOplichters
    Precies. NA je ‘ aanmelding’ hoor je hoe het zit. Dat is dus precies wat ik bedoel. Illegaal. De ACM ging er werk van maken.

StopDeOplichters
Geen oplossing. Al 10 mails gewisseld. En na deze klacht: stuur maar een mailtje, dan kijken we er nog eens naar.. "jammer dat je het niet begrijpt klant". Wie begrijpt het hier niet? Hardleers clubje... Lezers: jullie zijn gewaarschuwd!

Ook een klacht indienen over MakeupActie.nl?