Klacht MakeupActie.nl: Nieuwe klant vs. Bestaand klant

Klachtnummer
# 130864
Gebruiker
Rowangeurtsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs lid geworden van Make-up actie. Ik wilde graag een bronzingpoeder proberen. Toen al bleek dat dit bedrijf zich mooier voordoet dan het werkelijk is, want je zit er na inschrijving minimaal 3 maanden aan vast. Maar goed, ik hou van mooie make-up dus ik dacht wat maakt het uit.
Vervolgens zag ik via facebook dat het nieuwe product voor deze maand een mooie mascara is. Echter ontving ik een lippenbalsem. Ik plaatste een bericht op facebook en al snel kwam ik erachter dat bestaande klanten een simpele lippenbalsem hebben ontvangen en nieuwe klanten gelokt worden met een mooie mascara.
Toen ik mailde met vraag naar uitleg, werd mij verteld dat het iedere keer een verrassing is en niemand dus hetzelfde ontvangt. Dit klopt niet met wat ik teruglees op internet: nieuwe klanten een mooie mascara en bestaande klanten een lippenbalsem. Ik heb geen abonnement om exclusieve dingen uit te proberen en vervolgens een simpele lippenbalsem te ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag de mascara voor 4,95 alsnog ontvangen en de volgende en laatste maand van mijn abonnement ook hetzelfde product ontvangen waarmee wordt geadverteerd op de website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MakeupActie.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MakeupActie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen