Klacht Makro: Folder aanbieding is misleidend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298607
Gebruiker
Erik op klachtenkompas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Makro biedt zalmfilet aan waarbij ze aangeven dat ze niet portioneren, na 10 min in de rij staan blijkt dat ze ook niet ontvellen, zo meenemen en anders niet, sorry maar wij mogen niet anders van de manager meldt een medewerker. Kortom de service die Makro levert krijg je dus niet als iets in een folder staat, niet ontvellen en zelfs niet even de zalmfilet doorsnijden. Hele fijne manager bij Makro Delft, maar weet hij wel dat 2 km verderop een Hanos zit?

De oplossing

Levering aan huis van 2 x zalmfilet ontveld tegen de folderprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Erik op klachtenkompas
    Datum
    Makro, is er al nieuws?
  2. Auteur
    Erik op klachtenkompas
    Datum
    Makro, als jullie niet van plan zijn om te reageren, dan zou dat ook een antwoord zijn. Wel triest dat jullie in 30 jaar nooit beter zijn geworden in customer service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik op klachtenkompas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Makro vindt het niet nodig om te reageren, het is niet anders
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Makro?