Klacht Makro: Gekocht tv na 6 maanden stuk

Serol

Beste lezer,
We hebben +\- 6 maanden geleden een LG ULTRA HD TV gekocht bij MAKRO filiaal Amsterdam. Maand geleden was tv moeizaam met aan zetten. We waren iedere keer 20 minuten bezig met aan zetten wat niet de bedoeling is. We zijn vandaag naar makro amsterdam geweest met tv en alle toebehoren in de hoop geholpen te worden. We hebben als antwoord gekregen dat ze het ter reparatie kunnen sturen en dat het 28 dagen kan duren. Als resultaat zitten we nu zonder tv komende 28 dagen. we mochten geen leen tv het mocht niet geruild worden en ook geen geld terug. We vinden het erg jammer dat een mega bedrijf als MAKRO zicht gedraagt net een kleine onderneming. "We begrijpen dat het erg vervelend is maar we kunnen er niets aan doen. Een aankoop van bijna€700 mag niet binnen 6 maanden kapot gaan. Peperdure aankoop doen en na 6 maanden daar dupe van worden. Bedankt makro nu zitten we tegen een lege muur te staren en €700 lichter. Ik ben zo teleurgesteld ik wil mijn geld terug.

Geld terug

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Makro?