Klacht Makro: Gekochte TV bleek showroommodel en incompleet met mankementen aangereikt.

VSL

Zeven weken na aanschaf van een TV bleek dat er strepen zichtbaar werden op het scherm en dit in de loop van de week steeds maar erger.

De Makro verwees mijn klacht naar CE Repair die binnen 3 dagen contact met mij op zou nemen voor reparatie aan huis.
In plaats daarvan stuurt CE Repair een SMS met het verzoek wat foto's toe te sturen de strepen die nu inmiddels uitgegroeid waren tot grotere zwarte uitsparingen. Hierop reageerde CE Repair of ik bij voorhand een bedrag wilde overmaken ter reparatie, aangezien zij beweerden dat er sprake was van externe schade. Daarom zou de tv buiten de garantie vallen als er sprake is van inslagschade.

Ik heb toen telefonisch aangegeven dat er geen externe schade aan de TV zit maar interne schade. Hier opvolgend begon meneer van CE Repair mij als klant te beschuldigen dat ik de schade zou hebben veroorzaakt. Hij beschuldigde een klant van de Makro zonder te weten hoe de vork in de steel zit. Heel klantonvriendelijk en verheft hij steeds meer zijn stem en begon door erdoorheen te praten. CE Repair heeft zijn afspraak niet nagekomen door om op aangegeven adres naar de schade te komen kijken en eventueel op te lossen. Maar gaf bij voorbaat al de schuld aan de klant.

Ik heb contact opgenomen met Makro hoofdkantoor, om onze onenigheid over de reparatie onder de loop te nemen. Het hoofdkantoor van de Makro is telefonisch niet bereikbaar, alleen de klantenservice die geen knopen kan doorhakken. Heel omslachtig en tijdrovend allemaal. Kwam met een mail die op hetzelfde oordeel uitkwam als CE Repair. En kwam met de mededeling geen oplossing onder garantie kunnen bieden. En blijft steevast volhouden dat de schade onder externe schade valt en daarom niet onder de garantie valt. Met als uitkomst dat ik het maar via mijn inboedelverzekering moet opnemen!

U voelt hem al aankomen dit zal anders juridisch uitgevochten worden!!

Ten eerste: Mij als klant serieus nemen en excuses aanbieden door uw woorden terug te nemen mij als klant ten onrechte als schuldige aan te wijzen!! De schade zoals eerder afgesproken te komen bekijken zonder vooringenomen vooroordelen te vellen over de schade. Als u dit niet ter plekke kunt repareren, de TV gelieve mee te nemen en met behoud van mijn garantie gerepareerd terug te sturen naar uw klant zoals het hoort! Wilt u dit niet doen dan eis ik mijn geld terug!

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Makro?