Klacht Makro: Makro onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 282093
Gebruiker
ApcBe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Makro lokt klanten met superdeal voor een I-Pad (2017). In een enkele vestigingen
waren er helemaal géén I-pads. In andere slechts enkele stuks. Aangezien gold-members eerder naar binnen mogen, was er voor de reguliere klant niets.

Maar zelfs gold-members grepen mis, omdat er slechts enkele stuks waren. Hierbij was het zo dat een koper - die dus vroeg toegang had- er zelfs 7 tegelijk mee. Kortom: heel veel klanten zijn gelokt naar de Makro, maar kwamen van koude kermis thuis.

De oplossing

Dat Makro nalevert voor diegene die misgrepen en dit omdat de Makro ook geen beperkingen vermeldde. En niet als 2de-rangs behandeld worden omdat ik geen goldcard-member ben, maar wel om 8.45 uur voor de deur stond.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Makro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen