Opgelost door Makro: Na 1 maand verder nog steeds geen Verrassings(Kerst)pakket!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 343040
Gebruiker
Graper1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 11 december 2018 via de website MijnCarrousel.nl het verrassingspakket (2035) ordernummer 2148585 aangeschaft.
Ondanks al 3 x contact gebeurd er helemaal niets, inmiddels 1 x dagen na mijn 2e mail antwoord ontvangen dat ik geduld moest hebben.
Ik laat u bij deze weten dat dit geduld inmiddels op is en ik alsnog mijn pakket of de waarde (zijnde € 50) graag zou willen ontvangen....

De oplossing

Mijn pakket of de waarde € 50

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Graper1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na nabellen vanaf het werk (Politiebureau) kon er ineens wel wat gedaan. De helpdesk was overigens een aparte niet die van de Makro, sub afdeling specifiek voor de politie. Ze hebben een nieuw pakket verstuurd dat WEL is aangekomen. Er zijn bij Post.nl volgens mij heel veel mensen die graag een graantje meepikken van anderen. Intussen staat de teller op 4 pakketten die bij een medewerk(st)er thuis liggen, boevenbende!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Makro?