Opgelost door Makro: Niet ontvangen kerstpakket

sad Opgelost
Wesley

Beste,

Ik heb na het ontvangen van een cadeaucarrousel een Trust metal powerbank besteld. Dit was op 1 maart 2019. Hiervan heb ik een bevestiging gekregen via de mail. Op 22 maart heb ik telefonisch contact gezocht omdat ik nog steeds niets had ontvangen. Men kon mij vertellen dat er nog niets verzonden was en men wist niet waarom niet. Het zou doorgezet worden en dan verzonden. Op 2 april heb ik weer gebeld. Ook nu was er niets bekend en was het met onbekende reden wederom blijven liggen. Het zou weer doorgezet worden. Op 12 april heb ik weer gebeld en ik kreeg nu te horen dat mijn zending retour was gekomen. Ik had niets gekregen waaruit bleek dat het pakket verzonden was. Dit werd mij ook bevestigd en men wist niet waar het fout was gegaan. Mijn bestelling zou opnieuw verzonden worden. Nu kreeg ik voor de eerste maal een mail waarin een track en trace code stond. Dit was op 12 april. Deze code doet tot op de dag van vandaag niets. Vandaag 19 april weer gebeld en toen waren de lijnen gesloten en konden ze niets voor mij betekenen en zou ik teruggebeld worden. Vervolgens heb ik gebeld met de makro om een klacht te doen. Omdat de lijnen gesloten waren kon ik alleen een mail sturen of via het contactformulier waarin helaas maar 250 tekens in verwerkt kunnen worden.

Ik heb inmiddels enige frustratie en een slechte nasmaak van de makro. Ik hoop dat mijn klacht snel in behandeling wordt genomen en dat ik alsnog zsm mijn bestelde kerstpakket mag ontvangen.

Ik zou graag zsm alsnog mijn kerstpakket willen ontvangen !

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wesley
Vanmiddag een mail van de makro. De verzonden track en trace code was niet voor mijn product. Het artikel is niet meer op voorraad en er is mijn nu een cadeaubon ter waarde van het product aangeboden. Ik heb dit geaccepteerd en nu afwachten of en wanneer deze binnen komt.

Ook een klacht indienen over Makro?