Klacht Makro: Nordmann kerstbomenactie Makro 2013

Josette

Ik kreeg, net als in dec.2012, de Makro folderaanbiedingen met inlegvel over de actie kerstbomen. In 2012 kocht ik een kerstboom voor 24,99euro ex. btw en kreeg een voucher voor jan. 2013 om 24,99euro te besteden. Net weer een boom gekocht voor hetzelfde bedrag en bij thuiskomst zag ik op de voucher dat ik 75euro moet besteden in januari 2014. Ik vind dat dit verhoogde bedrag op het inlegvel vermeld had moeten worden. Ik heb gebeld met de klantentelefoon v.d. Makro en er werd gezegd dat je de actievoorwaarden op internet kon bekijken. Deze staan op het inlegvel. Ik denk dat bijna iedereen van dezelfde voorwaarden als in 2012 uitgaat en vindt dit zeer misleidend. Sligro vermeldt heel duidelijk op een actiekaart voor gratis producten welk bedrag je minimaal moet besteden om dit product te krijgen. Ik persoonlijk voel mij erin geluisd door de Makro.
Graag uw mening.

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Makro?