Klacht Makro: slechte klachtafhandeling Makro

cammie

Begin februari trof ik ijzerdraad aan in ossenhaastournedos van het merk Diviande, gekocht bij groothandel Makro. Hiervan melding gemaakt bij Makro, Diviande en NVWA. Deze laatste 2 pakten de klacht direct op en startten een onderzoek.
Van Makro echter geen inhoudelijke reactie, slechts een cadeaubon van 5 euro (dit terwijl het hier 2 dozen ossenhaastournedos betrof met een waarde van ruim 100 euro.
Diverse malen gebeld en gemaild met Makro maar geen reactie.
Inmiddels had Diviande mij een nieuw product toegezegd, uitslag van het onderzoek door NVWA liet nog even op zich wachten.
Daar Makro niets van zich liet horen heb ik nogmaals contact opgenomen en wederom verzocht of de beheerder kwaliteit of de vestingsmanager contact op wilde nemen maar wederom geen reactie. Klantenservicereactie: ga naar het filiaal daar weten ze van deze klacht.
Tenslotte (inmiddels waren er 7 weken verstreken) naar het betreffende filiaal gegaan om de toezegging van Diviande op te halen. De klantenservice aldaar wist niets van de klacht welke al vele malen gemeld was. Alle bewijzen zoals de verpakking en de aankoopbon waren al weken in het bezit van de Makro, hoezo wist men nergens van. Na lang aandringen heb ik uiteindelijk mijn aankoopbedrag teruggekregen echter, dit ging niet van harte!
De vestigingsmanager heb ik niet gesproken, noch de beheerder kwaliteit/inkoop.
Recentelijk (21/3/2019) ontving ik een vragenlijst ondertekend door de vestigingsmanager van Makro Amsterdam, dhr van Rijthoven. Ingevuld, teruggestuurd.Hierin stond de vraag of zij contact op konden nemen, hierop heb ik bevestigend geantwoord maar tot op de dag van vandaag heeft deze manager geen contact opgenomen. Zeer teleurstellend!
Als klant meld je een klacht, Diviande reageert, NVWA reageert maar Makro?
Geen goede reclame voor je bedrijf. Bij de klantenservice wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, toezeggingen gedaan maar niets wordt waargemaakt/nagekomen.

Het bedrijf dient zijn afspraken na te komen, sneller te reageren.
Indien er diverse malen nadrukkelijk wordt verzocht contact op te nemen met de klant en dit ook wordt toegezegd, hieraan gehoor te geven.
Tot op de dag van vandaag zijn deze toezeggingen niet nagekomen.
Zelfs op de ingevulde vragenlijst waarin ik nadrukkelijk heb aangegeven de vestigingsmanager te willen spreken inzake deze klacht wordt niet gereageerd.

Wij vinden dat Makro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Makro?