Klacht Malaysia Airlines: Slechte klantenservice

BAVERMU

Bij het boeken van 2 tickets is per abuis extra bagage bijgeboekt omdat er vanuit werd gegaan dat dit de bagage bedroeg die ingecheckt moest worden. Nu blijkt dat er standard 30kg ingecheckt mag worden en de extra bagage uiteraard niet nodig is. Direct na de boeking is getracht om dit te wijzigen maar dit was online niet mogelijk. Daarom telefonsich contact gehad en via de email, waarin wordt aangegeven dat het geld bedrag betaald voor de extra bagage niet terug betaald kan worden. Ook bij het cancelen van de gehele boeking krijg je alleen je ticket prijs terug (min een kleine boete) maar het bedrag betaalt voor de extra bagage niet.

Terugbetaling van de bedragen die nu zijn betaald voor de extra bagage. Dit is het veelvoudige van de ticket zelf. De tickets kosten +/- 40 euro p/s en de kosten voor de bagage bedraagt +/- 140 p/p.

Wij vinden dat Malaysia Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Malaysia Airlines?