Klacht Malaysia Airlines: Veel reis ellende door digitale puinhoop bij Malaysia Airlines!

A.F.G. Koelemans

Heel vervelend als je zowel de heen- als de terugreis goed geregeld hebt, de vluchtnummers van Amsterdam naar Londen, naar Kuala Lumpur, naar Den Pasar en hetzelfde voor de terugreis hebt en dat het dan al op Schiphol mis gaat. Alleen een boardingpas voor de 1ste vlucht naar Londen kon geregeld worden en verder hadden we overal een hoop problemen en ellende om in te checken. De vlucht van 12 uur naar Kuala Lumpur werkte de entertainment niet, en bij aankomst ontbrak er 1 rugzak. Terugreis precies dezelfde problemen met inchecken en bij aankomst op Schiphol ontbraken er 2 rugzakken. Na 1 week werden de rugzakken pas thuis bezorgd. We zijn erg teleurgesteld in Malaysian Airlines en wensen anderen zo''n heen- en terugreis zeker niet toe. In plaats van relaxed de vakantie te beginnen en te beëindigen, gaf het ons veel spanning en stress!

Tegemoetkoming voor het gebrek aan reisgenot, zowel de heen- als de terugreis. Spanning en stress op zo''n lange reis doet niemand goed!

Wij vinden dat Malaysia Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Malaysia Airlines?